«
  1. Anasayfa
  2. Güzellik
  3. Güzellik herkese erişilebilir

Güzellik herkese erişilebilir

Güzellik herkese erişilebilir

‘Yolunu Güzelleştir’ mottosuyla güzelliği demokratikleştirme hareketini başlattıklarını belirten Avon Türkiye, Kuzey Afrika ve Distribütör Ülkeler Pazarlama Direktörü Özlem Çitçi,

“Tüm parfüm, cilt bakım ve renkli kozmetik ürünlerimizi erişilebilir fiyata sunarken, çoğunluğu kadınlardan oluşan Temsilcilerimize de daha fazla kazanç modeli sağlıyoruz. Temsilcilerimiz satış yaptıkları her üründen yüzde 20 ek gelir elde ediyorlar” dedi.

Güzellik devi Avon dünya çapında 5 milyon, Türkiye’de ise 200 bine yakın temsilcisine verdiği desteği sürdürüyor. 136 yıldır kadınların yanında duran ve gücünü kadınlardan alan bir marka olan Avon, ‘Yolunu Güzelleştir’ mottosuyla,   temsilcilerine daha fazla kazanç elde edeceği bir model sunuyor.

‘Herkese hayallerini gerçekleştirme fırsatı sunuyoruz’

Tüm ürünlerinin sergilendiği Güzellik Günü’nde konuşan Avon Türkiye, Kuzey Afrika ve Distribütör Ülkeler Pazarlama Direktörü Özlem Çitçi, “Temsilci dünyamıza katılan herkese istisnasız sorduğumuz bir soru var. Hayalin ne? Avon olarak biz güçlü bağlara dayalı satış modelimizdeki kazanç fırsatları, ayrıcalıklar, esnek çalışma saatleri ve öğrenme fırsatları ile onların hayatlarını iyileştirmelerine ve hayallerini gerçekleştirmelerine destek oluyoruz. Avon temsilcilerinden satın alınan her ürünün gelirinin yüzde 20’sinden fazlası o temsilciye kazanç olarak gidiyor” dedi.

‘Güzelliği herkese erişilebilir fiyatta sunuyoruz’

Ürün kalitesiyle de Avon’un öne çıktığını belirten Özlem Çitçi, şunları söyledi: “Yaptığımız küresel bir araştırmaya göre; günümüzde hayatın zorlukları ile mücadele eden her 5 kadından 4’ü ek kazanç yolları arıyor. Bu kadınların yarısından fazlası faturalarını ödeyebilmek, yemek siparişi ya da yeni kıyafet satın alabilmek gibi, eskiden sahip olduğu küçük lüksleri yeniden karşılayabilmeyi amaçlıyor. Kozmetik de bu durumdan en çok etkilenen alanlardan biri. Dünya genelinde kadınların dörtte biri parfüm kullanmayı, her beş kadından biri ise makyaj ve cilt bakım ürünleri satın almayı bıraktığını ifade ediyor. Bütün bu sebeplerden dolayı, güzelliği ulaşılabilir ve uygun fiyatlarla sunmak, bizim için her zamankinden daha önemli. Son teknolojileri kullandığımız Araştırma-Geliştirme merkezlerimiz, halihazırda faaliyette olan 1000’den fazla patentimiz ve yüzde 60’ı kadın olan üst düzey 160 bilim insanımızla tüm ürünlerimizde üstün kalite ve performans sunmak için çalışıyoruz. Ürünlerimizin kalitesi ve performansı kadar güzelliği demokratikleştirmeyi yani herkes için erişilebilir kılmayı hedefliyoruz.”

‘Enerjinin yarısı sürdürülebilir kaynaklardan geliyor’

Dünyanın en iyi güzellik şirketi olmayı değil, dünya için çalışan en iyi güzellik şirketi olmayı amaçlayan Avon’un sürdürülebilirlik faaliyetlerine de değinen Özlem Çitçi şöyle konuştu: “En son yayımlanan sürdürülebilirlik raporumuza göre; geri dönüşüm oranımızı yüzde 93’e yükselttik. Katalog sayfalarımızın yüzde 98.7’sini geri dönüştürülmüş malzemelerden üretiyoruz. 2030’a kadar karbon salınımımızı sıfıra indirmeyi hedefliyoruz. Enerji ihtiyacımızın yarısını sürdürülebilir kaynaklardan karşılıyoruz. Tesislerimizdeki su tüketim miktarını da giderek azaltıyoruz. Ürünlerimizin tümünün güvenliğini test ederken teknolojik yöntemler kullanıyoruz, yani hayvan dostlarımızı çok seviyor ve asla onlar üzerinde test yapmıyoruz. Ayrıca Yasal Düzenleme Değişikliği için Çalışan şirketler listesi PETA’ya (Hayvanlara Etik Muameleden Sorumlu Kişiler) dahil edildik. Sürdürülebilirlik ve hayvan refahı alanındaki çalışmalarımızı geliştirerek ilerlemeye devam edeceğiz.”

3 farklı kategorideki yeni ürünlerini tanıttı

Avon, gerçekleştirilen Güzellik Günü etkinliğinde 3 yeni ürününü de tanıttı. Avon, etkinlikte pazar lideri olduğu parfüm kategorisinde Far Away Splendoria, cilt bakımında mucizeler yaratan Protinol teknolojisinden hassas ciltler için yaşlanma karşıtı serisi Anew Sensitive Plus ve makyaj kategorisinin en sevilen, en çok satan ürünü efsane Glimmerstick’in yenilenen formülü ve renkleri katılımcılarla deneyimledi.

Bir Cevap Yaz

Bir Cevap Yaz

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar işaretlendi *