Mürsel Ferhat Sağlam PR Carnet Dergisi’ne Konuştu
Dijital Medya ve İletişim Dergisi PR Carnet, Branding Türkiye Kurucusu Mürsel Ferhat Sağlam ile “Dijital Markalaşma 4.0: PR’ın Geleceği Nasıl Şekillenecek?” başlıklı bir söyleşi gerçekleştirdi....
Dijital Medya ve İletişim Dergisi PR Carnet, Branding Türkiye Kurucusu Mürsel Ferhat Sağlam ile “Dijital Markalaşma 4.0: PR’ın Geleceği Nasıl Şekillenecek?” başlıklı bir söyleşi gerçekleştirdi....
Branding Türkiye ile Branding Line organizasyonuyla hazırlanan Marka ve Yönetim Konferansı – 7 için geri sayım başladı! “Kurumsal İletişim Yönetimi 1.0” ana temasıyla online gerçekleştirilecek...
Sinemaseverleri bu hafta heyecan dolu yeni yapımlar bekliyor!
Gürcistan Gezisi ile bu ülkenin ne kadar çeşitli ve benzersiz güzelliklere ev sahipliği yaptığını keşfedeceksiniz. Türkiye’nin doğusunda yer alan Gürcistan, kolayca ulaşılabilir ülkelerden biri olarak...
2025 yılına adım atarken yapay zekâ alanında yaşanan gelişmeler, sadece teknolojiyi değil, pazarlamanın dilini, temposunu ve hedeflerini de dönüştürüyor. OpenAI’nin yeni güncellemeleriyle birlikte ChatGPT, artık...
Beslenme ve Diyetetik bölümü, insan sağlığı üzerinde doğrudan etkili olan bir alan olarak günümüzde giderek daha fazla önem kazanmıştır. Gerek bireysel sağlık gerekse toplum sağlığı...
Bitcoin ve altın rekor kırarken, ABD ekonomisindeki dalgalanmalar piyasaları etkiliyor.
Dramatizasyon nedir? sorusunu yanıtlayan bu makalede, dramatizasyonun temel kavramları, tarihçesi, gelişimi ve eğitime katkıları ele alınmaktadır. Dramatizasyonun faydaları arasında empati geliştirme, iletişim becerilerini artırma ve...
Branding Türkiye ile Branding Line organizasyonuyla hazırlanan Marka ve Yönetim Konferansı – 6 için geri sayım başladı! “Dijital Markalaşma Yönetimi 1.0” ana temasıyla online gerçekleştirilecek...
Bayram tatilinde keşfedilecek en güzel rotalar! Doğadan tarihe, unutulmaz seyahat önerileri!